Lisätietoja noudosta ja toimituksesta
Voit
valita noudon tilauksellesi. Sovi etukäteen asiakaspalvelun kanssa
milloin tulet noutamaan. Pääsääntöisesti olemme paikalla arkisin klo
9-16.
*Varastotuotteen toimitusaika arkipäivissä =
tuotanto+kuljetus. Tilaustuotteen toimitusaika +7 arkipäivää. Mikäli
tilausmäärä on suuri (10+), toimitusaika voi olla pidempi.
**
HUOM! Matkahuollon XXS-paketti ja Posti Pikkupaketti: Tätä voi käyttää
vain tilattaessa 1-2kpl pieniä tuotteita esim. t-paita tai pipo.
Matkahuollon
paketit noutopisteeseen ovat ilmaisia, kun ostoskorin arvo ylittää 100
€. Ilmainen toimitus ei koske Express-, Kotipaketti ja
Kotijakelu-toimituksia.
Noutamattoman, Printtivaatteelle
palautuneen paketin uudelleen lähettämisestä veloitamme paketin
palautuksen- ja uudelleen toimituksen kulut, vähintään 14,90 euroa.
Mikäli asiakas peruu noutamatta jääneen tilauksen, vähennämme
alkuperäiset paketin lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut
asiakkaalle palautettavasta ostosummasta.
Mallikappale- ja sovitustilaukset
Jos
haluat tilata tuotteita mallikappaleiksi tai sovitukseen ennen isomman
tilauksen tekemistä, ota yhteyttä ensin asiakaspalveluun ja kerro
tarkemmin mitä tuotteita haluaisit testata tai katsotaan yhdessä sopivat
tuotteet. Mallikappaleista voi tulla kustannuksia myös asiakkaalle,
riippuen mallikappaleista ja mitä sovitaan. Lähetyksestä ja meidän
palautustunnuksella palautuksesta aiheutuu asiakkaalle vähintään 14,90
euroa kuluja, ellei muuta sovita.
Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.3.2021 alkaen. Tilaamalla hyväksyt ehdot.
Tilatessa laskulla tai osamaksulla
Laskulla tai osamaksulla tilatessa hyväksyt Walleyn
Yleiset Lasku - Ja Tililuottoehdot sekä
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset Kuluttajaluottotiedot.
Yleistä verkkokaupasta
Printtivaate Oy:n (y-tunnus 2856044-8) verkkokauppa, Printtivaate.fi, myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, järjestöille ja yrityksille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta verkkokaupastamme. Ennen kuin tilaat tuotteita, sinun täytyy kirjautua käyttäjäksi ja tilatessasi täyttää rekisteröintilomake eli nimi-, yhteys- ja laskutustietosi.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tarvittaessa:
• tilausnumeron
• laskun loppusumman
• tilatut tuotteet
• maksutavan
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit myös tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oy. Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, joka tarkoittaa, ettei kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Voit maksaa seuraavilla vaihtoehdoilla: verkkopankkien verkkomaksu, korttimaksu (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Eurocard ja Diners Club), Walley lasku / osamaksu ja MobilePay. Lue lisää Maksutavat-sivulta. Verkossa Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, kauppias toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830, asiakaspalvelu on auki 24/7, (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24 %%)
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitusaika
Toimitusaikamme on tilauksesta ja toimitustavasta riippuen yleensä 0-14 arkipäivää. Tarkempaa tietoa voi tiedustella asiakaspalvelusta. Lue lisää Toimitus ja Palutus -sivulta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Varastotuotteiden osalta pystymme tarvittaessa nopeaan toimitukseen. Jos haluat tilauksesi alle 14 arkipäivässä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Voit valita toimitustavan (nouto/matkahuolto/posti) ostoskorissa. Toimitus- ja käsittelykulut Suomeen ovat alkaen 4,90 €. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena. Kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Tilaus on mahdollista myös noutaa toimipisteestämme. Tilauksen noudosta tulee sopia asiakaspalvelumme kanssa, jotta olemme varmasti paikalla. Postista noutamattoman lähetyksen uudelleenlähetys maksaa alk. 14,90 €.
Kampanjoiden aikana toimitus- ja käsittelykulut voivat poiketa normaalista. Pidätämme oikeuden kaikkiin hinnanmuutoksiin.
Toimituskulut ovat ilmaiset yli %s tilauksiin, mikäli valitset postipaketin. Toimitamme tilaukset Matkahuollon tai Postin kautta pakettina, Express -pakettina, Postin Pakettiautomaattiin, pikkupakettina tai kirjeenä. Paketteja voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja Matkahuollon ja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat Matkahuollon ja Postin sivuilta.
Toimitustavat
Matkahuolto
XXS-paketti (4,90 €)
Max. mitat: 3 x 25 x 40 cm
Noutopiste - Lähellä-paketti (5,90€)
Bussipaketti (7,90€)
Pikapaketti (27,90€)
Kotijakelu (12,90€) (myös la)
Jakopaketti (yrityksille) (9,90€)
Posti Pikkupaketti (6,90 €)
Jaetaan vastaanottajan postiluukkuun, mikäli paketti ei mahdu postiluukusta on paketti noudettavissa Postin ilmoittamasta palvelupisteestä. Toimitusaika 2-3 työpäivää.
Max. paino: 2 kg
Max. koko: 35 x 25 x 3 cm
HUOM! Tätä voi käyttää vain tilattaessa 1-2kpl pieniä tuotteita esim. t-paita tai pipo. Tällä postitustavalla ei ole seurantaa.
Posti Postipaketti (8,90 €)
Enimmäismitta pakettiautomaattiin: 60 x 36 x 59 cm. Jaetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen. Toimitusaika 1-2 työpäivää.
Max. paino: 35 kg
Max. koko: 120 x 60 x 60 cm
Posti Express
Vain yrityksille. Paketti jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä.
Max. paino 35 kg
Max. mitat 120 x 60 x 60 cm
Posti Kotipaketti (14,90€)
Ovelle-paketti jaetaan asiakkaan kotiovelle. Vastaanottajaan otetaan yhteyttä 1-3 päivän sisällä lähettämisestä ja sovitaan toimitusajankohta.
Max. paino: 35 kg
Max. mitat: 120 x 60 x 60 cm
Matkahuollon paketit noutopisteeseen ovat ilmaisia, kun ostoskorin arvo ylittää 100 €.
Noutamaton paketti
Noutamattoman paketin ja Printtivaatteelle palautuneen uudelleen lähettämisestä veloitamme paketin palautuksen- ja uudelleen toimituksen kuluina vähintään 14,90 euroa. Mikäli asiakas peruu noutamatta jääneen tilauksen, vähennämme alkuperäiset paketin lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalle palautettavasta ostosummasta, jos kyseessä on yksilöimätön tuote. Asiakkaan toiveiden mukaan yksilöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, jos ne eivät ole virheellisiä.
Mikäli et itse pääse noutamaan tilaustasi postista, voit allekirjoittaa valtakirjan luotettavalle henkilölle, joka voi henkilöllisyystodistuksella noutaa postista pakettisi. Mikäli ilmoitat asiakaspalveluumme, pystymme myös pidentämään paketin noutoaikaa, jotta ehdit hakemaan pakettisi.
Nouto
Voit myös valita noudon tilauksellesi. Sovi etukäteen asiakaspalvelun kanssa milloin tulet noutamaan. Pääsääntöisesti olemme paikalla arkisin klo 9-16.
Ilmainen toimitus
Jos ostoskorisi tuotteiden arvo ylittää 100 €, sinulla on mahdollisuus valita ilmainen toimitus. Ei koske Express-, Kotipaketti- ja Kotijakelu-toimituksia.
Jäsenalennukset
Liity uutiskirjeen tilaajiin, niin saat ensimmäisenä tiedon ajankohtaisista kampanjoista ja tarjouksista.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Meillä on kaikille tuotteille 30 päivän tyytyväisyystakuu. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluun.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensimmäisenä yhteyttä asiakaspalveluumme ja täytä huolellisesti palautuslomake, jonka saat ladattua ja tulostettua kirjautuneena omalle tilillesi. Muista käyttää asiakaspalautustunnusta, jolloin palautus on sinulle maksuton. Asiasi käsitellään mahdollisimman nopeasti. Mikäli haluat vaihtaa yksilöimättömän tuotteen toiseen kokoon tai väriin, perimme sinulta palautuksesta ja uudelleen lähetyksestä aiheutuneet postikulut 14,90€.
Mittatilaustuotteiden poikkeava palautusoikeus: Asiakkaan toiveiden mukaan yksilöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, jos ne eivät ole virheellisiä. Yksilöllisten toiveiden mukaan kustomoidut tuotteet ovat normaalin etäkaupan palautusoikeuden ulkopuolella. Lisätietoja Kuluttajansuojalaki 30.12.2013/1211 6 Luku (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038#L6P16). Mikäli tuote on virheellinen, on asiakkaalla kuitenkin normaali 14 päivän palautusoikeus.
Palauttaessa on käytettävä Postin valmiiksi maksettua asiakaspalautuspalvelua - emme hyvitä asiakkaalle muista toimitustavoista koituneita palautuskuluja! Emme vastaanota palautuksia jotka on lähetetty yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, tai tuotteet hyvitetään laskultasi.
Muista ottaa asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.
Palautusosoite
ASIAKASPALAUTUS / 681664
Printtivaate Oy
Viallinen tuote tai ongelmatilanne kuljetuksessa
Asiakkaalla on oikeus palauttaa tai vaihtaa virheellinen tuote maksutta. Täytä aina ensin palautuslomake.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.
Tuotteiden hinnat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetusta, ellei toisin ole mainittu. Pääsääntöisesti kaupassa näkyvät hinnat eivät sisällä yksilöintejä ellei toisin mainita. Yksilöintien hinnat näkyvät suunnitteluohjelmassa, kun olet lisännyt ne tuotteeseen. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolon.
Printtivaate Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Mahdolliset tarjoukset koskevat aina uusia tilauksia.
Printtivaate Oy pidättää oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä poikkeuksellisen suurissa erissä.
Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Tuotekuvissa saattaa esiintyä sävyeroja verrattuna lopulliseen tuotteeseen.
Printtivaate käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Pidätämme oikeuden sulkea asiakastilin, ja perua tai purkaa kaupat ilman eri syytä. Kaupan peruminen tai palauttaminen ei koskaan kuitenkaan aiheuta taloudellisia kuluja kuluttajalle mikäli Suomen kuluttajasuojalain mukaiset ehdot täyttyvät. Vahingonkorvaustapauksessa pidätämme oikeuden korvata tuotteet korkeintaan täydestä hinnasta postituskuluineen, mutta hyvänä asiakaspalveluna saatamme hyvittää enemmänkin.
Ilmoitathan meille, jos et ole aikeissa noutaa lähetystäsi. Ilman etukäteisilmoitusta noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme uudelleen lähetysmaksun 14,90€.
Erikoistarjouksissa kuten Osta 3, Maksa 2 tarjous raukeaa jos osa tuotteista palautetaan. Palauttaessasi yhden kolmesta tuotteesta maksat täyden hinnan kahdesta pitämästäsi tuotteesta. Väärinkäytösten ehkäisemiseksi pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalle palautettavasta summasta postikulujen arvon, jos tilauksen arvo alunperin ylitti ilmaisen toimituskulun rajan, mutta asiakkaan pitämien tuotteiden arvo alittaa ilmaisen postikulun rajan. Jos tilauksessa oli käytetty prosentuaalista alennusta, palautettavan tuotteen hyvityksessä otetaan huomioon prosenttialennus, jolloin hyvitys ei ole sama kuin tuotteen alentamaton hinta.