Vaihto- ja palautusehdot
Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Meillä on lisäksi kaikille tuotteille 30 päivän tyytyväisyystakuu. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluun.
Asiasi käsitellään mahdollisimman nopeasti.
Mittatilaustuotteiden poikkeava palautusoikeus: Toiveiden mukaan yksilöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, jos ne eivät ole virheellisiä. Yksilöllisten toiveiden mukaan kustomoidut tuotteet ovat normaalin etäkaupan palautusoikeuden ulkopuolella. Lisätietoja Kuluttajansuojalaki 30.12.2013/1211 6 Luku (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038#L6P16). Mikäli tuote on virheellinen, on asiakkaalla kuitenkin normaali 14 päivän palautusoikeus.
Puh. 029 0025050
HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet Matkahuollolle.
HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Postin valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Printtivaate Oy ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
Erikoistarjouksissa kuten Osta 3, Maksa 2 tarjous raukeaa jos osa tuotteista palautetaan. Palauttaessasi yhden kolmesta tuotteesta maksat täyden hinnan kahdesta pitämästäsi tuotteesta. Jos tilauksessa oli käytetty prosentuaalista alennusta, palautettavan tuotteen hyvityksessä otetaan huomioon prosenttialennus, jolloin hyvitys ei ole sama kuin tuotteen alentamaton hinta.
Viallinen tuote tai ongelmatilanne kuljetuksessa
Asiakkaalla on oikeus palauttaa tai vaihtaa virheellinen tuote maksutta. Ota aina ensin yhteytttä asiakaspalveluun ja täytä palautuslomake.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut Postissa/Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.