Asiakaspalvelu

Tuotetta, jonka haluaisin, ei löydy verkkokaupastanne. Voitteko hankkia sen minulle?

Kyllä, tuomme itse maahan tuotteita ja hankimme niitä myös maahantuojilta. Asiakkaillamme on näin koko edustamamme valikoima saatavilla. Pidämme varastossamme tavallisesti vain suosituimpia kokoja ja värejä.

Edustamamme tuotemerkit löytyvät täältä

Haluamastani tuotteesta on kokoni loppunut - tuleeko sitä lisää?

Suosituimpia malleja ja kokoja meiltä löytyy heti varastosta. Tilaamme kuitenkin asiakkaidemme toivomia/tilaamia tuotteita lisää alkuviikosta ma/ti. Tilaus aiheuttaa noin 7 päivän viivästyksen toimituksessa, joten varaudu noin 14 arkipäivän toimitusaikaan, mikäli tuotteeseen tulee lisäksi painatus.

Hukkasin palautuslomakkeen – mitä nyt?

Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake-välilehdestä. Tuotteita ei tule palauttaa ilman palautuslomaketta ja asiakaspalautustunnuksen numeroa. Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta.
Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon ja ilmoitat palautustunnuksemme, jonka löydät palautuslomakkeelta tai kysymällä asiakaspalvelustamme.

Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Haluan ottaa yhteyttä Printtivaatteeseen - miten toimin?

Parhaiten tavoitat Printtivaatteen sähköpostilla info(a)printtivaate.fi. Voit myös soittaa asiakaspalvelunumeroomme 029 0025050. Numeroon ei voi lähettää viestejä, numero on arkisin auki klo 8-17, loma-aikoina kiinni.