Asiakaspalvelu

Tuotetta, jonka haluaisin, ei löydy verkkokaupastanne. Voitteko hankkia sen minulle?

Kyllä, tuomme itse maahan tuotteita ja hankimme niitä myös maahantuojilta. Asiakkaillamme on näin koko edustamamme valikoima saatavilla. Pidämme varastossamme tavallisesti vain suosituimpia kokoja ja värejä.

Edustamamme tuotemerkit löytyvät täältä

Haluamastani tuotteesta on kokoni loppunut - tuleeko sitä lisää?

Suosituimpia malleja ja kokoja meiltä löytyy heti varastosta. Tilaamme kuitenkin asiakkaidemme toivomia/tilaamia tuotteita lisää alkuviikosta ma/ti. Tilaus aiheuttaa noin 7 päivän viivästyksen toimituksessa, joten varaudu noin 14 arkipäivän toimitusaikaan, mikäli tuotteeseen tulee lisäksi painatus.

Hukkasin palautuslomakkeen – mitä nyt?

Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake-välilehdestä. Tuotteita ei tule palauttaa ilman palautuslomaketta ja asiakaspalautustunnuksen numeroa. Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta.


Lähetä paketti osoitteeseen:

Asiakaspalautus
Printtivaate.fi
Tulkintie 29
01740 Vantaa

Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon ja ilmoitat palautustunnuksemme, jonka löydät palautuslomakkeelta tai kysymällä asiakaspalvelustamme.

Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Haluan ottaa yhteyttä Printtivaatteeseen - miten toimin?

Asiakaspalveluun saat yhteyden myös seuraavilla toiminnoilla:
  • Sivun oikean alalaidan Live Chat -keskustelussa (olemme paikalla pääsääntöisesti ma-pe klo 9-16)
  • Email: tästä
  • WhatsApp: 040 1981210
  • Puhelin: 040 1981210
  • Facebook: Printtivaate
  • Paikan päällä: Tulkintie 29 01740 Vantaa - Ennen kuin tulet, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja varmista, että olemme paikalla.